$type=grid$count=4$m=0$cate=1$sn=0$rm=0$show=home

$type=carousel$cols=3$show=home=$cate=0

PENCEREMİN KARŞISINDAKİ AĞACIN YEŞİLLENDİĞİNİ GÖRMEYE KARARLIYIM.

Diğer yanım, bir kere görüp de sevdiklerine tutku ile bağlandı; aşkın yeşerdiği ilk yerde inatla oturuyor. Aşkını izliyor. İkisi de benim ve benim.

 Yaşamımı düşünüyorum. Yaşamımda kendimi görüyorum. Değişmiş bir durum var, Yadsıyamam. Ne kadar da basmakalıp bir cümle. İnadıma biraz daha inat eklenmiş desem, yeterli olur mu acaba? Hayır, bence hayır.  

Zeyrek


Eskiden içimde çalıp duran yorgunluk türküleri merdiveni çıkarken değil, merdivenin başında başlardı kıpırdanmaya. Merdivenin zikzaklı yokuşlarına değil, tembelliğim merdivene idi. Korkak tembelliğim. 

Şimdilerde içimde sürdürebilir bir istikrar görüyorum yaşamda kalmaya dair. Saksıda güneşe dönmüş yüzünü bir çiçeğin kendi kendini sulaması mıdır bu? Ne şekilde benzetmeli bir doğa olayına. Sokakların diliyle anlatsak, bir gazete haberine konu olurcasına; büyümek, olgunlaşmak, direnç, pes etmemek... Belki yenilmek, aynılaşmak, kaybolmak... 

Ne derseniz, ne denirse... 

aydap

Ben penceremin karşısındaki ağacın yeşillendiğini görmeye kararlıyım diyorum. Ufacık bir eylem belliyorum kendime. Küçük bir delikten içeri sızıyorum. Genişliyorum, uzuyorum, yüzüyorum, uçuyorum, esiyorum..

Eskiden olsa ikinci, üçüncü bilmem ki kaçıncı yolu açıp kendine kaçmaya hazır beklerken; şimdiki inadım yolumu değiştirmemeye dair. Belki tutkumdan ileri gelir. Tutarım sımsıkı elimde sevilenleri ben tarafından. Sevdiğimle yerimiz sabit kalsın ve zaman sadece bizimle aksın isterim.  

Olmak demek içimden gelmez. Gelmesin de zaten. Ben hayatımın önüme çıkardıklarında saf olmayı seviyorum. Öyle tercih ediyorum. Bilmemeyi bilmekten daha çok seviyorum. Bilmemek bilme ihtimalini gözlerimizin önüne seriyor. Bilmemek yeni maceralara kapı aralıyor. Bilgililerin birilerine fayda sağladığını gören var mı? 

Biraz dik ve inat oldu bu yazım. Ruh halimin dışa vurumu. Olsun. "Penceremin karşısındaki ağacın yeşillendiğini görmeye kararlıyım." diyen kızın yumruğu. Vursun. 

İkiye bölündü içim. Bir yanım, hayatımın bilinmezlerine tüm cahilliği ile kucak açtı yürüyor. Diğer yanım, bir kere görüp de sevdiklerine tutku ile bağlandı; aşkın yeşerdiği ilk yerde inatla oturuyor. Aşkını izliyor. İkisi de benim ve benim.

Yorum Yap

Yorumlar: 6

Ad

Anı,3,Deneme,18,FİLM İNCELEME,1,İnceleme,5,Manzum,2,Mektup,5,öykü,2,Seyehat,2,Şiir,25,
ltr
item
ALACA MARTI: PENCEREMİN KARŞISINDAKİ AĞACIN YEŞİLLENDİĞİNİ GÖRMEYE KARARLIYIM.
PENCEREMİN KARŞISINDAKİ AĞACIN YEŞİLLENDİĞİNİ GÖRMEYE KARARLIYIM.
Diğer yanım, bir kere görüp de sevdiklerine tutku ile bağlandı; aşkın yeşerdiği ilk yerde inatla oturuyor. Aşkını izliyor. İkisi de benim ve benim.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgprpCxlAytPSIpsCNAQIwFM75YW1ZVhHTTnB61EdYW0kfID3etPa0L-MMUaqJFLTKTyCRqs8irOc0ArUbMDtpt_11pa2pvOMjBuhQs5-d74wL13iGmw0KqVew-6hoEnoGA475BuvZYxmt7NM42kvacEoSz-ETHMxsI7J8wtgG6ONMFxOuHWme8JJ8U/w640-h480/IMG20220507115206.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgprpCxlAytPSIpsCNAQIwFM75YW1ZVhHTTnB61EdYW0kfID3etPa0L-MMUaqJFLTKTyCRqs8irOc0ArUbMDtpt_11pa2pvOMjBuhQs5-d74wL13iGmw0KqVew-6hoEnoGA475BuvZYxmt7NM42kvacEoSz-ETHMxsI7J8wtgG6ONMFxOuHWme8JJ8U/s72-w640-c-h480/IMG20220507115206.jpg
ALACA MARTI
https://alacamarti.blogspot.com/2023/01/penceremin-karsisindaki-agacin.html
https://alacamarti.blogspot.com/
https://alacamarti.blogspot.com/
https://alacamarti.blogspot.com/2023/01/penceremin-karsisindaki-agacin.html
true
1348049440295073018
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts Tümünü Göster Oku Reply Cancel reply Delete Ana Sayfa PAGES İçerik Sayısı Tümünü Göster Sevebileceğiniz Yazılarım Etiket ARCHIVE Ara ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Mayıs Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content