$type=grid$count=4$m=0$cate=1$sn=0$rm=0$show=home

$type=carousel$cols=3$show=home=$cate=0

ZAMANIM YOK

Ben kaptırmışım çünkü kendimi hayata ya da hayat beni çalıyor sanki..


Ben kaptırmışım çünkü kendimi hayata ya da

Hayat beni çalıyor sanki.. 

.

 Zamanım yok, halletmem gereken o kadar çok iş var ki; önümden geçip giden saatlerimi tutmaya yeltenemem. 

Bilmem ki neyin kuyruğuna girdiğim günlerimi ömrüme hibe edemem. Dedim ya zamanım yok durmaya, susmaya veya konuşmaya, bakmaya.. 

Ahh gülmeye en çok da buna belki, ben bir görev insanıyım ve bunu en çok yüzümden ani bir medcezirle çekilen gülmemden anlamalısınız. Ve beni terk eden o gülmem fırtınası bol bir acelecilikle gelir gösterir kendini ve durgunca kaybolur. 

 Sabah uyandığımda ne varsa çizelgemde onları yaparım. Uykuyu bile gece uyunması gerektiğinden uyurum, uykum geldiğinden değil.  Tabi o her gün birbirinin aynı olan ya da olmayan nihayetinde beni her gün ağır ağır tüketen o iş çizelgem gece yatağa bayıltarak gömse de bedenimi. Yemeklerimi yemiş olmak için yerim, en son  ne zaman bir yemeği zevkle yedim ki! Buna zamanım yoktur muhtemelen. 

Bu yürüyen kadın ve erkek ayaklarının barındığı şehirde bir yerde mola vermeye zamanım yok. Duramam, öyle alışmışım bu gidişata, bu monoton nefes alışverişlere.. Bu şehir insanları acele işler peşinde koşturmak için kurulmuş sanki..

Metrodan çıkınca bir durup tuz kokusunu çekmem içime rıhtımda. Ezberlediğim yollardan giderim, kaybolmam. Ezberlediğim yollardan gittiğim için de yola bakmama gerek yok. Telefona bakarım. Cevaplanması gereken onlarca mesaj ertelenemez. Benim bana sorduğum cevaplanmayı bekleyen sorularım yoktur. Bu yüzden de konuşacağım yoktur. Susarım ve yürürüm sadede. Deli değilimdir çünkü, aksine akıllıyımdır bu yüzden uysalca söz dinlerim. 

Bu uysallıktan olacak ki adımlarımı saydırıp dururum kaldırım taşlarına, risk almam. Şimdi düşünüyorum da eğer yolumda yürürken bir duraksayıp baksam etrafıma ki çabalıyorum aslında buna ya da çeksem o tuz kokusunu içime ne gibi bir aydınlanma olacak ki içimde?

Ben kaptırmışım çünkü kendimi hayata ya da

Hayat beni çalıyor sanki..


imza:alacamarti.

Yorum Yap

Yorumlar: 2

Ad

Anı,3,Deneme,18,FİLM İNCELEME,1,İnceleme,5,Manzum,2,Mektup,5,öykü,2,Seyehat,2,Şiir,25,
ltr
item
ALACA MARTI: ZAMANIM YOK
ZAMANIM YOK
Ben kaptırmışım çünkü kendimi hayata ya da hayat beni çalıyor sanki..
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiXhc9K99hv_YefR5QKPiN1wztRGrvqSpeeU4IfpO9vpZl4ZieD8lfD-vTYIEWAj6mTkQlAh1FPhFCCrFVqYVsU150TWTVa0m9oRNHWt7aDJM_tIplhgty6poprSgQcTPe1svMB-d1v6bZcHvWnrV2wmq1SPi6CqCsumaazNwO1I4u6Zr_5wfQ4FwPo/w480-h640/IMG20221121140725.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiXhc9K99hv_YefR5QKPiN1wztRGrvqSpeeU4IfpO9vpZl4ZieD8lfD-vTYIEWAj6mTkQlAh1FPhFCCrFVqYVsU150TWTVa0m9oRNHWt7aDJM_tIplhgty6poprSgQcTPe1svMB-d1v6bZcHvWnrV2wmq1SPi6CqCsumaazNwO1I4u6Zr_5wfQ4FwPo/s72-w480-c-h640/IMG20221121140725.jpg
ALACA MARTI
https://alacamarti.blogspot.com/2022/11/zamanim-yok.html
https://alacamarti.blogspot.com/
https://alacamarti.blogspot.com/
https://alacamarti.blogspot.com/2022/11/zamanim-yok.html
true
1348049440295073018
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts Tümünü Göster Oku Reply Cancel reply Delete Ana Sayfa PAGES İçerik Sayısı Tümünü Göster Sevebileceğiniz Yazılarım Etiket ARCHIVE Ara ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Mayıs Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content