$type=grid$count=4$m=0$cate=1$sn=0$rm=0$show=home

$type=carousel$cols=3$show=home=$cate=0

ZAMAN, ZAMAN ZAMAN...

Zaman, zaman zaman hızlı ilerliyor ve ben yaşamayı durduramıyorum.

 

güneş yüzünde 


ZAMAN, ZAMAN ZAMAN... 

Zaman, zaman zaman hızlı ilerliyor ve ben yaşamayı durduramıyorum. Her attığım tarihte bambaşka bir ağırlık çöküyor üstüme. Yine bir gün daha eklendi geçmişe. Geriye doğru çevrilen sayfaların ağırlığı katlandı iyice. O taraflarda mı yaşıyorum ne bu işkence!  

Her şey iyiye varır biliyorum fakat biz yine de biraz oturup bir köşeye üzülemez miyiz?  

Aklımdaki sesleri susturmak istiyorum. İçimdeki insanları bitirmek istiyorum. Bitirmek ne de cafcaflı bir eylem. Bu noktada kendime tam bir küçük eniştesin demek istiyorum. Devamında alaycı nidalar atasım var.  

Bu şehir neden böyle, bu şehir böyle değildi ilklerde. Hani bir laf var ya İstanbul’da uzun süre yaşamış, hatta çocukluğunu belki gençlik yıllarını burada geçirmiş insanların lafıdır bu. “Buralar eskiden böyle değildi.” Ben İstanbul’a gelmeden önce dizi ve filmlerde duyardım. İstanbul’a gitmek benim için bir fotoğrafın içine girmekti. Bir fotoğrafa gitmek belki de bir insanın tüm yaşamında alabileceği riskleri yekun olarak almakla eşdeğer olmalı.   

 “Tadı kalmadı, bitti.” Mesela ben en çok İstiklal için duyuyorum. “İstiklal eskiden böyle değildi. İstiklal bitti. Hatta geçenlerde Kadıköy’de buluştuğumuz bir arkadaşım dedi bu lafı Kadıköy için. Ona da arkadaşı söylemiş, uzun yıllar Kadıköy’de bulunan bir arkadaşı. “Kadıköy bitmiş, eskiden böyle değilmiş."

Hayır, bir şehir, bir semt, bir yer bir coğrafya bitemez! Vardır illaki onda başlangıç yapmak isteyenler. Vardır illaki onu tatmak isteyenler...  

Vardır illaki “Hadi bir umut!” diyenler.

Kananlar, kanmaya kananlar, kanmaya hayranlar vardır. 


Son zamanlarda içimden sürekli söylediğim bir şarkı bırakıyorum buraya.


Yine gönlüm karardıOysa çok umutluydumYağmurlar dinecektiGökyüzü görecektiYine gönlüm karardı
Benim yolum yol değilBu dünya cennet değilKaderimde mi vardıBeyhude miydi her şeyYine gönlüm karardı
Yağmurlar altında hayatİnadına yürüyeceğimYangınlar içinde bir aşkİnadına tüteceğim
Bir kalp atışında ömürYine de seveceğimDüşeceğimGöreceğimOf
Yine gönlüm karardıOysa çok umutluydumYağmurlar dinecektiGökyüzü görecektiYine gönlüm karardı
Benim yolum yol değilBu dünya cennet değilKaderimde mi vardıBeyhude miydi her şeyYine gönlüm karardı
Yağmurlar altında hayatİnadına yürüyeceğimYangınlar içinde bir aşkİnadına tüteceğim
Bir kalp atışında ömürYine de seveceğimDüşeceğimGöreceğimOf

dream questinons

And my current question:


Is İt Real?

Yes, I want contiune my article with big question.

I don't have time for things which are not real.

I don't have enough time left.


Basitçe güzel olmayı anlatan ve bana yukarıdaki soruları sorduran bir adamın on dakikacık süren konuşmasını bırakıyorum buraya.


https://youtu.be/mRF1GUZHDIo

Yorum Yap

Yorumlar: 2
  1. ne zaman gitsem farklı bir ülkeye gittiğim hissi uyanıyor bende...

    YanıtlaSil
  2. Doğma büyüme İstanbul'lu biri olarak diyebilirim ki artık bildiğimiz eski İstanbul yok. İlk gençliğimin geçtiği Kadıköy artık hiç eskisi gibi değil, eski tadı vermiyor. Keza Üsküdar, Çengelköy de öyle... İstanbul çok değişti ama çok hızlı değişti ve ekstra kalabalıklaştı. Bu şehre sığamıyoruz artık...

    YanıtlaSil

Ad

Anı,3,Deneme,18,FİLM İNCELEME,1,İnceleme,5,Manzum,2,Mektup,5,öykü,2,Seyehat,2,Şiir,25,
ltr
item
ALACA MARTI: ZAMAN, ZAMAN ZAMAN...
ZAMAN, ZAMAN ZAMAN...
Zaman, zaman zaman hızlı ilerliyor ve ben yaşamayı durduramıyorum.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjvynA58qVNxNWltU-nnYDNo_j_oYx54VC6942WwgiYeZI6T0xnzxYP2PQ5CXHBQyznaEtusYuuBu-ncx-kc5cJhA1PDrOgDqGiog4vlzIcpWAXVEbloi9hSdJmn8Ep7JVMtoHK8Ge8IeMR4tiyJM01QcmPSKLm4M_FzTTdBGFSocQVQazQnqbbyuI5/w502-h640/Screenshot_2023-02-10-21-15-17-14_1c337646f29875672b5a61192b9010f9~2.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjvynA58qVNxNWltU-nnYDNo_j_oYx54VC6942WwgiYeZI6T0xnzxYP2PQ5CXHBQyznaEtusYuuBu-ncx-kc5cJhA1PDrOgDqGiog4vlzIcpWAXVEbloi9hSdJmn8Ep7JVMtoHK8Ge8IeMR4tiyJM01QcmPSKLm4M_FzTTdBGFSocQVQazQnqbbyuI5/s72-w502-c-h640/Screenshot_2023-02-10-21-15-17-14_1c337646f29875672b5a61192b9010f9~2.jpg
ALACA MARTI
https://alacamarti.blogspot.com/2023/02/zaman-zaman-zaman.html
https://alacamarti.blogspot.com/
https://alacamarti.blogspot.com/
https://alacamarti.blogspot.com/2023/02/zaman-zaman-zaman.html
true
1348049440295073018
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts Tümünü Göster Oku Reply Cancel reply Delete Ana Sayfa PAGES İçerik Sayısı Tümünü Göster Sevebileceğiniz Yazılarım Etiket ARCHIVE Ara ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Mayıs Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content